Stránka 1 z 1

EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 03 zář 2021, 11:02
od Alois
Předesílám, že zde uvedený pojem EKOLOGIE jsem uvedl jen z důvodu zkrácení názvu, správně by mělo být životní prostředí resp. ochrana životního prostředí. V hovorové mluvě jsou tyto pojmy většinou myšleny jako rovnocenné, i když tomu tak není.

Založil jsem zde nové téma, bo mě to už s tou "ekologií" štve. To slovo vůbec neznamená ochranu přírody, ale je to spíše bič na lidi, kteří nečtou a nezajímají se, jen tupě třídí téměř zbytečně odpad, bojí se spálit papír, co kdyby v něm něco bylo a věří všemu, co do nás ti ekologičtí fanatici včetně EU hustí.
Můj názor je, že ekologie je jen o penězích a výborné alibi pro získání peněz určitých skupin lidí. Jen namátkově - elektroauta, sluneční elektrárny, třídění odpadu, uhlíková stopa, ozónová vrstva, oteplování planety atd atd. Toto jsou všechno jen bláboly už jen z toho důvodu, že Evropa a USA zbytek světa svým eko" chováním nezachrání: Všude jinde na světě se na tyto aspekty kašle. A to z vysoka.

Nemohu neuvést absolutní přednost chodců na přechodech - jaká to je zhovadilost a kolik tisíců tun paliva denně se zbytečně vypálí, prachu z brzd a pneumatik, tepla apod. kvůli této blbosti. Jistě lze nalézt jiné řešení pro chodce, aby mohli pohodlně a bezpečně přejít vozovku.
Města nepouští auta do center, ale zrušením absolutní přednosti by množství spalin výrazně kleslo. Zároveň by klesly i tržby ropných magnátů a to přece nejde. Takže opět jde životní prostředí do hajzlu před naftobarony.

Zde jeden absurdní příklad za všechny. Někde jsem zde psal, kolik euro platí výrobci aut za gram při překročení limitu obsahu CO2 na 100 km ve spalinách. Pro EU dobrý byznys. Pro nás zbytečně vysoká cena aut.

A teď cituji návod k instalaci nových map pro Volkswagen Arteon:

Upozornění:

Během ukládání nových map na pevný disk musí být navigace VW Discover Pro MIB3 zapnutá. Vzhledem k velkému objemu dat, může celý proces trvat až dvě hodiny. Záleží také na typu USB-C flash disku. Pro správné dokončení aktualizace se ujistěte, že je baterie vozu dostatečně nabitá a nebo aktualizaci proveďte s nastartovaným motorem. Pokud dojde k vypnutí motoru, tak instalace map se přeruší. V okamžiku, kdy je motor opětovně nastartován, instalace map naváže na tom místě, kde byla přerušena.

U Citroenu to trvá tři hodiny a musí být motor zapnutý po celou dobu!

Není to absurdní?

Pokud jsem studoval návod k autu a měl jsem vyzkoušet různé možnosti, musel být v mnohých případech motor běžící. Takže jsem zatím víc naseděl v autě a spálil víc benzínu než jízdou.

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 03 zář 2021, 14:42
od miri1
Je to tak, že ti zmínění ekologičtí maniaci neznají mez, kde by se měli zastavit a nechat aspoň na chvíli fungovat zdravý rozum - samozřejmě pokud jim nějaký zbyl. Asi bude muset rozčísnout tyto vody nějaký pořádně velký průser, ke kterému se schylovalo v Nizozemí:
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/po ... riant=null , a vypadá to, že bude hůř :shock:

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 06 zář 2021, 11:27
od Alois
Po přečtení článku jsem si všiml podobnosti s našim státem. Obrovská aféra - např. korupční a ta postupně vyšumí do neznáma. Např. otrávení řeky Bečvy, Čapí hnízdo, kauza Nečas, atd. Zkrátka někdo mocný nechce, aby se cokoliv vyšetřovalo a tak se to odkládá a odkládá do neurčita. Třeba státní zástupce Šaroch je v tomto ohledu všemi mastmi mazaný. A co prověrka Mynáře po 7 letech? Není. Oni se nám smějí do ksichtu a nikdo na ně nemá. Bohužel spějeme resp. už v ní jsme do další totality. Celá EU je jedna velká totalita. A bude hůř.

A u aut je tomu asi podobně. Zkrátka vyšší zájem. A když něčemu nerozumíš, tak za tím hledej peníze nebo závist.

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 13 zář 2021, 21:22
od Radek7777
Pánové, máte pravdu oba...ale je to zcela jednoduché o čem to je a odkud "vítr fouká":
papež.jpg

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 15 zář 2021, 14:58
od miri1
jak to doopravdy myslí "zelení teroristé" s ekologii ? - trochu to napoví následující odkaz:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ab ... riant=null
...... a obrázek si udělejte každý sám....... jen cituji z článku: To je všechno mizérie za mizérií, v praxi nepoužitelný koncept, který jen podtrhuje nezbytné množství vzácných kovů potřebných pro výrobu tak velkých baterek.
.... a na závěr:... a příroda bude zdevastována leda více. :shock:

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 16 zář 2021, 22:12
od Alois
Banda blbů? Třeba dostali dotaci z EU. Tak proč ji nevyplýtvat na kokotiny.
Opět musím konstatovat, že svět se v prdel obrací.
A to zde ani nepřipomínám schválení vzdálenosti 1,5 m od kolařů. Další idiotský nápad. Tu vzdálenost nelze v autě odhadnout. Zkoušel jsem to.

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 22 zář 2021, 15:14
od miri1
tak nevím jestli mám tento článek brát vážně, protože to je opravdu absurdita na "n-tou" !! :shock:
https://www.novinky.cz/auto/clanek/ekol ... .seznam.cz
... kam to doopravdy spějeme ??

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 23 zář 2021, 11:20
od Alois
Tož koukněme, kdo za tím stojí: Ekologická organizace Greenpeace!!!!
Je přece všeobecně známo, že to jsou extremisté, kteří se nechávají uplácet, aby dali pokoj.

Kromě Evropy a trochu i USA na ekologii ostatní světadíly kašlou - úplně a bez jakýchkoliv zábran a tajností. Takže my blbci prostřednictvím stupidní EU zachraňujeme svět našimi peněženkami. Viz zelená energie, kde všichni!!! tuto evropskou všivárnu platíme. O odpadech, uhlí, bílé technice apod. ani nemluvě.

Re: EKOLOGIE vs. MOTORY

Napsal: 29 zář 2021, 11:49
od miri1
Když se to s tou ekologií přehání - může dojít k nemilému, ale pro nás příznivce klasických motorů celkem očekávanému výsledku, že ....." Některé inovace nepřináší ve skutečném světě takové zlepšení, jaké na papíře slibují a turba i hybridy patří mezi ně.".
Něco napoví následující odkaz : https://www.autoforum.cz/predstaveni/mo ... riant=null.
A výsledkem je klidně citace z konce článku - " Když si uvědomíme, kolik umu a energie techniků je investováno do toho, aby vyvíjeli podobné pohony a na konci zjistili, že stvořili něco dobrého jen pro svět normovaných testů, je nám skoro smutno, vypadá to jako spousta zmařeného potenciálu.". Kdyby tito technici a konstruktéři motoráři věnovali výše uvedený čas ke zdokonalení a optimalizování klasických spalovacích motorů i s použitím turba, či kompresoru u 2l a vícelitrových motorů(tak to stejně dnes je a je to dobře) - tak by po hybridech a podobných kreatůrách neštěkl ani pes. Takže kdo má ještě v garáži, či stodole auťák s klasikou, tak zatím ponechat !!