EKOLOGIE vs. MOTORY
Napsal: 03 zář 2021, 11:02
Předesílám, že zde uvedený pojem EKOLOGIE jsem uvedl jen z důvodu zkrácení názvu, správně by mělo být životní prostředí resp. ochrana životního prostředí. V hovorové mluvě jsou tyto pojmy většinou myšleny jako rovnocenné, i když tomu tak není.
Založil jsem zde nové téma, bo mě to už s tou "ekologií" štve. To slovo vůbec neznamená ochranu přírody, ale je to spíše bič na lidi, kteří nečtou a nezajímají se, jen tupě třídí téměř zbytečně odpad, bojí se spálit papír, co kdyby v něm něco bylo a věří všemu, co do nás ti ekologičtí fanatici včetně EU hustí.
Můj názor je, že ekologie je jen o penězích a výborné alibi pro získání peněz určitých skupin lidí. Jen namátkově - elektroauta, sluneční elektrárny, třídění odpadu, uhlíková stopa, ozónová vrstva, oteplování planety atd atd. Toto jsou všechno jen bláboly už jen z toho důvodu, že Evropa a USA zbytek světa svým eko" chováním nezachrání: Všude jinde na světě se na tyto aspekty kašle. A to z vysoka.
Nemohu neuvést absolutní přednost chodců na přechodech - jaká to je zhovadilost a kolik tisíců tun paliva denně se zbytečně vypálí, prachu z brzd a pneumatik, tepla apod. kvůli této blbosti. Jistě lze nalézt jiné řešení pro chodce, aby mohli pohodlně a bezpečně přejít vozovku.
Města nepouští auta do center, ale zrušením absolutní přednosti by množství spalin výrazně kleslo. Zároveň by klesly i tržby ropných magnátů a to přece nejde. Takže opět jde životní prostředí do hajzlu před naftobarony.
Zde jeden absurdní příklad za všechny. Někde jsem zde psal, kolik euro platí výrobci aut za gram při překročení limitu obsahu CO2 na 100 km ve spalinách. Pro EU dobrý byznys. Pro nás zbytečně vysoká cena aut.
A teď cituji návod k instalaci nových map pro Volkswagen Arteon:
Upozornění:
Během ukládání nových map na pevný disk musí být navigace VW Discover Pro MIB3 zapnutá. Vzhledem k velkému objemu dat, může celý proces trvat až dvě hodiny. Záleží také na typu USB-C flash disku. Pro správné dokončení aktualizace se ujistěte, že je baterie vozu dostatečně nabitá a nebo aktualizaci proveďte s nastartovaným motorem. Pokud dojde k vypnutí motoru, tak instalace map se přeruší. V okamžiku, kdy je motor opětovně nastartován, instalace map naváže na tom místě, kde byla přerušena.
U Citroenu to trvá tři hodiny a musí být motor zapnutý po celou dobu!
Není to absurdní?
Pokud jsem studoval návod k autu a měl jsem vyzkoušet různé možnosti, musel být v mnohých případech motor běžící. Takže jsem zatím víc naseděl v autě a spálil víc benzínu než jízdou.
Založil jsem zde nové téma, bo mě to už s tou "ekologií" štve. To slovo vůbec neznamená ochranu přírody, ale je to spíše bič na lidi, kteří nečtou a nezajímají se, jen tupě třídí téměř zbytečně odpad, bojí se spálit papír, co kdyby v něm něco bylo a věří všemu, co do nás ti ekologičtí fanatici včetně EU hustí.
Můj názor je, že ekologie je jen o penězích a výborné alibi pro získání peněz určitých skupin lidí. Jen namátkově - elektroauta, sluneční elektrárny, třídění odpadu, uhlíková stopa, ozónová vrstva, oteplování planety atd atd. Toto jsou všechno jen bláboly už jen z toho důvodu, že Evropa a USA zbytek světa svým eko" chováním nezachrání: Všude jinde na světě se na tyto aspekty kašle. A to z vysoka.
Nemohu neuvést absolutní přednost chodců na přechodech - jaká to je zhovadilost a kolik tisíců tun paliva denně se zbytečně vypálí, prachu z brzd a pneumatik, tepla apod. kvůli této blbosti. Jistě lze nalézt jiné řešení pro chodce, aby mohli pohodlně a bezpečně přejít vozovku.
Města nepouští auta do center, ale zrušením absolutní přednosti by množství spalin výrazně kleslo. Zároveň by klesly i tržby ropných magnátů a to přece nejde. Takže opět jde životní prostředí do hajzlu před naftobarony.
Zde jeden absurdní příklad za všechny. Někde jsem zde psal, kolik euro platí výrobci aut za gram při překročení limitu obsahu CO2 na 100 km ve spalinách. Pro EU dobrý byznys. Pro nás zbytečně vysoká cena aut.
A teď cituji návod k instalaci nových map pro Volkswagen Arteon:
Upozornění:
Během ukládání nových map na pevný disk musí být navigace VW Discover Pro MIB3 zapnutá. Vzhledem k velkému objemu dat, může celý proces trvat až dvě hodiny. Záleží také na typu USB-C flash disku. Pro správné dokončení aktualizace se ujistěte, že je baterie vozu dostatečně nabitá a nebo aktualizaci proveďte s nastartovaným motorem. Pokud dojde k vypnutí motoru, tak instalace map se přeruší. V okamžiku, kdy je motor opětovně nastartován, instalace map naváže na tom místě, kde byla přerušena.
U Citroenu to trvá tři hodiny a musí být motor zapnutý po celou dobu!
Není to absurdní?
Pokud jsem studoval návod k autu a měl jsem vyzkoušet různé možnosti, musel být v mnohých případech motor běžící. Takže jsem zatím víc naseděl v autě a spálil víc benzínu než jízdou.