TŘÍKOLKY

Odpovědět
Alois
Příspěvky: 1881
Registrován: 23 dub 2011, 00:08
Bydliště: OSTRAVA!!!

TŘÍKOLKY

Příspěvek od Alois »

Pár informací k tříkolkám typu MP3 viz odkaz na web:
http://skutrmania.cz/clanek/175-piaggio ... urban.html

V dnešním testu jsme porovnali dva zajímavé tříkolové maxiskútry od Piaggia, oba navíc ve verzi LT umožňující řízení i pouze s řidičákem na auto. Jak se liší svezení na Piaggiu MP3 400 LT doplněném o dlouhatánský plexištít a kufr v barvě skútru od letošní novinky Piaggio MP3 300 LT YOUrban vydáno: 20.6.2011 autor: FilipT, foto: Jan Altner..........................


Další tříkolka typu A.3.W - viz.: Motorkari.cz - -http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... 13495.html
Francouzský designér Julien Rondino již v roce 1998 uvažoval nad tím, proč jsou motocykly tak nebezpečné. Příliš mnoho výkonu na příliš malou kontaktní plochu, tak zněl jeho závěr. A jelikož základ motocyklu je již přes sto let nezměněný, rozhodl se navrhnout alternativu. Zde přinášíme základní myšlenky z jeho webových stránek.
Při rozložení dynamiky motocyklu na další kolo lze lépe využít její potenciál, stroj v náklonu mnohem jistěji drží stopu a současně umožňuje účinnější brždění a lepší ovladatelnost v krizových situacích. Co je ale hlavní, tato změna neomezuje požitek z jízdy na jednostopém stroji! Jako pohonnou jednotku konceptu Julien uvažuje véčkový dvouválec z KTM RC8 v odlévaném hliníkovém rámu. Styl KTM připomíná také tvar světlometu, naopak u tvaru nádrže a řešení výfuků jakoby designéra přitahoval vzor z charismatické Yamahy MT-01..............


Tříkolová motorka na hybridní pohon
Kapotovaná motorka není žádná novinka. Tříkolová motorka také ne. Ale kombinace s hybridním motorem...
I takový koncept byl k vidění na pařížském autosalonu. A i když nebyl tím nejobletovanějším exponátem, za pozornost zcela určitě stál....... link: http://fanda.nova.cz/clanek/auta/trikol ... pohon.html

Stojí a neprší do něj
Základní výhodou konceptu Peugeot HYmotion3 Compressor je jeho konstrukce. Tři kola dokáží podržet motorku ve stoje i na křižovatkách, i když nedá řidič nohu na zem. V zatáčkách pak náročná kinematika přední nápravy naklopí vozítko dovnitř zatáčky, takže se chová jako standardní motocykl........
Odpovědět