Stránka 1 z 1

Garážový report, aneb co se skrývá uvnitř.

Napsal: 02 bře 2014, 21:42
od jardaviro
Na konci loňské sezóny byl Luďkův Drak stižen nečekanou poruchou. Velmi nepříjemná,a přesto nevyhnutelná choroba volnoběžky startéru.
Samozřejmě došlo i na výměnu všech provozních kapalin, vzduchového i olejového filtru, seřízení ventilů, Synchronizaci karburátorů, kontrola a vymezení vůle na talířovém kole kardanu+výměna oleje v kardanu API GL 5. Namontovaná volnoběžka je nové konstrukce, předlohová hřídel na jehličkových ložiscích.
Když už bylo zadní kolo dole, došlo i na přitvrzení zadního odpružení.V další laboraci s odpružením budeme pokračovat v sezóně.
Luďkovi se totiž nelíbila mírná nervozita podvozku při projíždění táhlých zatáček v rychlostech nad 160km/h.

Re: Garážový report, aneb co se skrývá uvnitř.

Napsal: 05 bře 2014, 23:03
od Alois
No super. To jsem netušil, co všechno v tom Drakovi je. Už jsem si myslel, že za ty peníze tam dole vozím vzduch.
Dle Jardy by se už neměla ta volnoběžka podělat. Její porucha se projevila tak, že nelze nastartovat startérem, jen roztlačit. To se mi naštěstí stalo na poslední vyjížďce, tak jsem tankoval za chodu motoru. Cena dílu je 13tis. Kč. Je fakt, že startování jde mnohem tišeji-bez třískání. Na fotce je to vlevo to dvojité ozubené kolo poháněné startérem-jak mi Jarda vysvětlil.

Ujíždění zadní části mi vlastně reklamovala Mirka na Pastvinách s tím, že při rozjezdu mi sedadlo nějak ujíždí. Od té doby mi to vrtalo hlavou, proč se Drak tak chvěje. Myslel jsem, že to je tím velkým kufrem. No, uvidíme, jestli to chvění přestalo.

Re: Garážový report, aneb co se skrývá uvnitř.

Napsal: 10 bře 2014, 21:34
od jardaviro
Pro představu co všechno obnáší výměna za nový typ volnoběžky.
Tohle je obsah balíčku který přijde z USA.