Garážový report, aneb co se skrývá uvnitř.
Napsal: 02 bře 2014, 21:42
Na konci loňské sezóny byl Luďkův Drak stižen nečekanou poruchou. Velmi nepříjemná,a přesto nevyhnutelná choroba volnoběžky startéru.
Samozřejmě došlo i na výměnu všech provozních kapalin, vzduchového i olejového filtru, seřízení ventilů, Synchronizaci karburátorů, kontrola a vymezení vůle na talířovém kole kardanu+výměna oleje v kardanu API GL 5. Namontovaná volnoběžka je nové konstrukce, předlohová hřídel na jehličkových ložiscích.
Když už bylo zadní kolo dole, došlo i na přitvrzení zadního odpružení.V další laboraci s odpružením budeme pokračovat v sezóně.
Luďkovi se totiž nelíbila mírná nervozita podvozku při projíždění táhlých zatáček v rychlostech nad 160km/h.
Samozřejmě došlo i na výměnu všech provozních kapalin, vzduchového i olejového filtru, seřízení ventilů, Synchronizaci karburátorů, kontrola a vymezení vůle na talířovém kole kardanu+výměna oleje v kardanu API GL 5. Namontovaná volnoběžka je nové konstrukce, předlohová hřídel na jehličkových ložiscích.
Když už bylo zadní kolo dole, došlo i na přitvrzení zadního odpružení.V další laboraci s odpružením budeme pokračovat v sezóně.
Luďkovi se totiž nelíbila mírná nervozita podvozku při projíždění táhlých zatáček v rychlostech nad 160km/h.