Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Odpovědět
jardaviro
Příspěvky: 30
Registrován: 06 říj 2011, 15:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od jardaviro »

V dnešním pokračování si ukážeme co obnáší výměna gufera když nám teče vidle.
A mám pro vás malou ukázku rozebraného karburátoru s nečistotami uvnitř.
Karburátor je z Viraga 1100. Jedna rozebraná vidle zase z Kawasaki zephyr 750.
Pro větší zobrazení stačí opět na fotku kliknout. Více než 5 snímků se do jednoho příspěvku nevejde a nechci zakládat více nových témat.
Pokud by byl zájem o více fotek, mohu vložit adresu úložiště.
Přílohy
1.jpg
1.jpg (143.73 KiB) Zobrazeno 6513 x
2.jpg
2.jpg (121.42 KiB) Zobrazeno 6513 x
3.jpg
3.jpg (120.79 KiB) Zobrazeno 6513 x
4.jpg
4.jpg (161.14 KiB) Zobrazeno 6513 x
5.jpg
5.jpg (125.27 KiB) Zobrazeno 6513 x
Alois
Příspěvky: 1872
Registrován: 23 dub 2011, 00:08
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od Alois »

Jardo, těch 5 fotek je na 1 příspěvek. Pokud to rozdělíš na karburátor a druhý příspěvek vidlice, tak do každého můžeš vložit 5 fotek a nemusí se zakládat nové téma.

Super fotky. Vypadá to, že Ti do karbecu spadla bábovka. Pokud to není od snídaně, co to tam je za maras? Nebylo by možné fotky popsat, ať jako laik vím, co to je?
ShrekDaniels
Příspěvky: 146
Registrován: 26 dub 2011, 09:54
Bydliště: Komárno (Slovensko)

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od ShrekDaniels »

to je hnus velebnosti ... ja som mal karbec preventívne rozobratý pri 100 tisís km ale žiadne nečistoty sa nenašli .. tankujem na 99% na Slovnaftkách
tiež by ma zaujímalo čo je to za bordel a kde si k nemu prišiel
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
jardaviro
Příspěvky: 30
Registrován: 06 říj 2011, 15:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od jardaviro »

Tohle virágo je od kolegy z Karviné. Kupovali jsme ho spolu od maníka z Hukvald. Už při prohlídce u prodávajícího se nedalo běžnými prostředky seřídit, takže byla uplatněna 5 000 k.č. sleva. Panáček tomu evidentně vůbec nerozuměl.
Jediné mé vysvětlení které se opírá o vyjádření majitele, že virgl stál minimálně rok, a benzín který se za tu dobu odpařil z karburátorů po sobě zanechal neodpařitelné sračky z biosložek. Jestliže čas od času přišel a čerpadlem natlačil do prázdných karburátorů novou dávku paliva a opět nenastartoval, a takto to zopakoval několikrát pak se není čemu divit.
A ještě malá poznámka na závěr. Podle legislativy platné v ČR je stanoveno povinné minimum biosložek v palivu nikoli maximální podíl.
Takže záleží na distributorovi nebo konkrétní síti čerpacích stanic kolik biosložek si přimixnou.
Já osobně pokud vím, že najíždím poslední kilometry před zazimováním tankuju na benzině 100 oktan.
Podle mých informací je tohle jedno z mála paliv které neobsahuje biosložky.
Poslední poznámka. U čerpacích stanic v západním německu je na každém výdejním stojanu uvedeno procentuélní množství biosložek, a samozřejmostí je širší výběr, takže záleží na rozhodnutí každého soudruha cosi vybere.
Majo
Příspěvky: 29
Registrován: 02 čer 2011, 18:46

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od Majo »

Tento serial sa mi velmi paci.. akurat som dostal chrobaka do hlavy co by sa stalo ak by niekto takto zacal rozoberat moju motorku :shock: a ze by sa jej to veru zislo :cry:
Born to be wild!
Kastan
Příspěvky: 177
Registrován: 12 črc 2011, 20:13

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od Kastan »

Jardo neumím si představit kolikrát by ten benzín do karbcu musel natlačit, aby zůstal takový bordel. Tohle snad nemůže být za rok nepoužívání. Nevěřím. S tím 100 oktanem to má logiku, ale já raději ani nezazimovávám. Od listopadu jsem už natankoval několik nádrží. Jenom minulý čtvrtek jsem tankoval 3x :lol: . A ten sajrajt už se v benzínu znovu nerozpustí, když to jednou takhle ztuhne?
jardaviro
Příspěvky: 30
Registrován: 06 říj 2011, 15:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od jardaviro »

Samozřejmě existuje pár nadšenců kteří jezdí celoročně. Těch je ovšem minimum. Těm ostatním nezbývá než zazimovat a na jaře se modlit.
Možnost rozpuštění bez rozebrání je diskutabilní. V tomto případě proteklo karburátory +- 3l benzínu a druhý válec se stejně nechtěl v některých otáčkách chytit.
Pokud se tyhle zbytky dostanou do trysek a vzdušníků je vymalováno, a jinak než mechanicky odstranit nejdou.
Každé jaro se mi k rukám dostane pár takto "nemocných" mašin. Nutno však podotknout valná většina z nich je ježděna minimálně a po dlouhé odstávce.
Kastan
Příspěvky: 177
Registrován: 12 črc 2011, 20:13

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od Kastan »

Jasně, já jen zda by to šlo vůbec rozpustit... možná jo, ale při rozpouštění by se to nejspíš uvolňovalo jak píšeš a stačí málo a tryska by byla proti. Stejně takovou hromadu bordelu v karbcu jsem ještě neviděl a doufám, že v mojem nikdy nebude ;) . Jinak ale fajn rubrika, to mě baví.
Kastan
Příspěvky: 177
Registrován: 12 črc 2011, 20:13

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od Kastan »

Jardo prosím Tě, myslím, že už jsem se Tě na to někdy dříve ptal, ale kolik watů dává alternátor na Wild Starovi??? A když už jsme u toho tak i na BMW R1200GS? Děkuji moc.
jardaviro
Příspěvky: 30
Registrován: 06 říj 2011, 15:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od jardaviro »

Je potřeba si uvědomit , že mnoho trysek vzdušníků a přívodních kanálkú je nad úrovní hladiny paliva v plovákových komorách, takže i kdyby existoval zázračný přípravek všude se nedostane. Navíc tlaky či podtlaky v jednotlivých částech karburátoru nejsou natolik velké aby došlo k samopročistění.http://jarmich.rajce.idnes.cz/Video#013.jpg
Naposledy upravil(a) jardaviro dne 24 bře 2014, 22:23, celkem upraveno 1 x.
jardaviro
Příspěvky: 30
Registrován: 06 říj 2011, 15:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od jardaviro »

XV 1600 Wilda dává při 5000 ot/min. 14V 21A.
Rozpětí napětí palubní sítě 14,1 - 14,9V
jardaviro
Příspěvky: 30
Registrován: 06 říj 2011, 15:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Díl III. Garážový report aneb, co se skrývá uvnitř.

Příspěvek od jardaviro »

12 GS má 720 W.
Odpovědět