PNEUMATIKY
Re: PNEUMATIKY
Už má někdo (kromě Shreka) ty Michelíny Commander 2 - velmi uvažuji taky o koupi. Našel jsem na Netu cenu 5 700 Kč za sadu na Draka.
Má někdo lepší cenu, ještě jsem je neobjednal. Čusík Láďa
Má někdo lepší cenu, ještě jsem je neobjednal. Čusík Láďa
Re: PNEUMATIKY
ahoj Láďo,
já jdu ve čtvrtek měnit zadní, mám koupenou tu novou Michellinku II, takže uvidím,
já jdu ve čtvrtek měnit zadní, mám koupenou tu novou Michellinku II, takže uvidím,
Re: PNEUMATIKY
každopádně cena je velice slušná, myslím, že o moc lacinější už neseženeš.
-
- Příspěvky: 1881
- Registrován: 23 dub 2011, 00:08
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: PNEUMATIKY
Ode dneška mám Comm. II přední na předním kole. Jak už jsem psal- AZpneu Opa za 2820,-Kč. Zadní 3000,-
Re: PNEUMATIKY
Tak jsem dnes objednal nové podkovy pro svého oře - Draka.
Michelíny Commander 2 - přední i zadní, moje celodopolední sezení u compu přineslo ovoce - sada pneu za 5 226,- Kč i s dopravou.
Pokud by někdo chtěl webovky pošlu. Čusík Láďa
Michelíny Commander 2 - přední i zadní, moje celodopolední sezení u compu přineslo ovoce - sada pneu za 5 226,- Kč i s dopravou.
Pokud by někdo chtěl webovky pošlu. Čusík Láďa
Re: PNEUMATIKY
Tak to jsi Láďo přeborník, to máš za velice pěknou cenu, kde jsi to koupil, pro zajímavost, až budu kupovat přední a podíval se, za kolik mají tu moji zadní
Re: PNEUMATIKY
http://www.megalevnepneu.cz - 130/90-16 za 2 553,-Kč + 99 Kč dopravné
http://www.extrapneu.cz - 170/80-15 za 2 574,-Kč doprava zdarma
Čusík Láďa - Příjemný den
http://www.extrapneu.cz - 170/80-15 za 2 574,-Kč doprava zdarma
Čusík Láďa - Příjemný den
Re: PNEUMATIKY
tak jsem si objednal nové pneu. I přes velmi dobrou zkušenost se stávajícími Avon (najeto 20 tisíc a ještě by pár tisíc zvládly do úplného hladka) jsem se rozhodl pro mnoha motorkáři doporučované Metzeler ME 880 Marathon. A koupím je ještě o 24 korun levněji než na extrapneu.cz a nemusím se starat o jejich převážení někam na přezutí, protože mi je ten mechanik z Hlučína rovnou i přezuje.
Re: PNEUMATIKY
Čau Maarty a všici ostatní,
Před čtrnácti dny jsem kupoval přední gumu na mého Roudu V Miro moto v Č.Těšíně.Přední jsem měl Maxxis a zadní Dunlop 404,tak jsem si řekl,že dám i na předek taky Dunlop,ať to mám stejné. Miro mě,ale od toho odradil a doporučil mi Metzeler ME 880 Marathon.Prý mají o třetinu větší kilometrový průběh a podstatně líp sedí jak na suchu tak na mokru.Cena byla pro bělobok 3800 Kč + 200 Kč demontáž,přehození,vyvážení a následná montáž.
Napiš něco více o tom servisu v Hlučíně.(pokud to je servis).
Zdar Star
Před čtrnácti dny jsem kupoval přední gumu na mého Roudu V Miro moto v Č.Těšíně.Přední jsem měl Maxxis a zadní Dunlop 404,tak jsem si řekl,že dám i na předek taky Dunlop,ať to mám stejné. Miro mě,ale od toho odradil a doporučil mi Metzeler ME 880 Marathon.Prý mají o třetinu větší kilometrový průběh a podstatně líp sedí jak na suchu tak na mokru.Cena byla pro bělobok 3800 Kč + 200 Kč demontáž,přehození,vyvážení a následná montáž.
Napiš něco více o tom servisu v Hlučíně.(pokud to je servis).
Zdar Star
Re: PNEUMATIKY
Dohodil mi ho náš dvorní mechanik synek z Polanky Jarda, určitě dám vědět, jak jsem dopadl.
Re: PNEUMATIKY
No je vidět, že máme každý jiné zkušenosti. Já tedy Metzelerku dojižděl a mám ji na předku, ale s tím, jak sedí na mokru, nesouhlasím, je tvrdá a klouže. Potom se mi na ní nelíbí, že nemá vzorek více do boků, podle mne to je otázka pasívní bezpečnosti, ale někdy se může stát, že budu nucen použít větší náklon. S Dunlopama jsem byl také nespokojen, taky mne připadali tvrdé a na vodě moc dobře nedržely. Jak jsem napsal, na zadek jsem nyní koupil Michellinku,tak uvidím, to ukáže, chtělo by to ale i na předek
Re: PNEUMATIKY
Když už každý jiný názor, tak to já se musím přidat :
Jak už jsem psal v diskuzi "Akumulátor" , koupil jsem XV na zánovních Metzelerech 880. Když jsem dojel zadek(cca 12000 km), okamžitě jsem měnil značku, protože jsem se s ním cítil značně nejistě, hlavně na vodě, ale i při prudkém brždění, v zatáčkách ... . Přešel jsem tedy vzadu na D404 a jsem s nimi tak spokojený, že jsem je koupil znova(vydržela 15000 km a 2 tisíce by možná ještě zchroustla). To napředku Metzeler880 vydržel 25000 km a neměl jsem s ním nejmenší problémy za jízdy, ani na mokru ... Na zkušenost s Dunlop 404 na předku, kterou jsem koupil letos jsem zvědav, zatím má jen asi 1500 km, tedy zkušenosti zatím žádné, resp. na to málo zatím OK. Poslední dobou jsou hodně diskutované Michelin Commander II a na zkušenosti majitelů jsem zvědav.
Pokud mohu přispět svým malým moudrem, odposlech jsem od gumařů, že pneumatika je zboží, který stárnutím ztrácí na kvalitě. Samo že nejlepší (obecně jak na moto, tak i na auto) je koupit čestvé gumy, tedy s co nejmladším datem výroby(na všech pneu je to uvedeno čtyřmístným číslem - dvě čísla rok a dvě čísla týden v danném roce). Pak také záleží na zemi původu - co si budem povídat: Michellin z Francie, nebo z Rumunska bude jistě rozdíl, že
V neposlední řadě jistě záleží na subjektivních pocitech posuzovatele, každý máme jiné nároky, různé jízdní styly, ...
Byla by jistě zajímavá srovnávací tabulka majitelů s pneumatikami a zkušenostmi.
Jak už jsem psal v diskuzi "Akumulátor" , koupil jsem XV na zánovních Metzelerech 880. Když jsem dojel zadek(cca 12000 km), okamžitě jsem měnil značku, protože jsem se s ním cítil značně nejistě, hlavně na vodě, ale i při prudkém brždění, v zatáčkách ... . Přešel jsem tedy vzadu na D404 a jsem s nimi tak spokojený, že jsem je koupil znova(vydržela 15000 km a 2 tisíce by možná ještě zchroustla). To napředku Metzeler880 vydržel 25000 km a neměl jsem s ním nejmenší problémy za jízdy, ani na mokru ... Na zkušenost s Dunlop 404 na předku, kterou jsem koupil letos jsem zvědav, zatím má jen asi 1500 km, tedy zkušenosti zatím žádné, resp. na to málo zatím OK. Poslední dobou jsou hodně diskutované Michelin Commander II a na zkušenosti majitelů jsem zvědav.
Pokud mohu přispět svým malým moudrem, odposlech jsem od gumařů, že pneumatika je zboží, který stárnutím ztrácí na kvalitě. Samo že nejlepší (obecně jak na moto, tak i na auto) je koupit čestvé gumy, tedy s co nejmladším datem výroby(na všech pneu je to uvedeno čtyřmístným číslem - dvě čísla rok a dvě čísla týden v danném roce). Pak také záleží na zemi původu - co si budem povídat: Michellin z Francie, nebo z Rumunska bude jistě rozdíl, že
V neposlední řadě jistě záleží na subjektivních pocitech posuzovatele, každý máme jiné nároky, různé jízdní styly, ...
Byla by jistě zajímavá srovnávací tabulka majitelů s pneumatikami a zkušenostmi.
Naposledy upravil(a) Manny dne 25 dub 2012, 08:40, celkem upraveno 5 x.
Re: PNEUMATIKY
Ahoj Manny ,
já se tohoto "výzkumu" nemohu zúčastnit . Měl jsem obuto do Bridgestonek ( G851 a G850 ) ujeto cca 14 tkm , známka "2" .
Dunlopy ( D 251 F a D250 ) zatím nejsem schopen posoudit , ujeto moc málo ( cca 1 tkm )...ale dozajista přidám hodnocení .
já se tohoto "výzkumu" nemohu zúčastnit . Měl jsem obuto do Bridgestonek ( G851 a G850 ) ujeto cca 14 tkm , známka "2" .
Dunlopy ( D 251 F a D250 ) zatím nejsem schopen posoudit , ujeto moc málo ( cca 1 tkm )...ale dozajista přidám hodnocení .
-
- Příspěvky: 1881
- Registrován: 23 dub 2011, 00:08
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: PNEUMATIKY
Manny, s tím DOT je to tak, jak říkáš - viz můj 1. příspěvek. Na Commanderu mám DOT 4311, to byla podmínka.
Do tabulky si dej k Dunlopu 535 (pokud se nepletu, není to 404) cca 7000km na zadním kole. Ano 7000km. Víc jsem na nich neujel. Je měkká, ale věřím ji. Drží moc dobře.
Do tabulky si dej k Dunlopu 535 (pokud se nepletu, není to 404) cca 7000km na zadním kole. Ano 7000km. Víc jsem na nich neujel. Je měkká, ale věřím ji. Drží moc dobře.
Re: PNEUMATIKY
Dunlop 535 mi nic neříká. Podívej se co tam máš. A co jezdíš na předku?
DOT - běžně objednávám pneu přes internet. Než je ale převezmu a zaplatím, kontroluji mimo jiné i tento parametr. Rok stará guma, která ležela Bůh ví kde má údajně až o 25% nižší proběh.
DOT - běžně objednávám pneu přes internet. Než je ale převezmu a zaplatím, kontroluji mimo jiné i tento parametr. Rok stará guma, která ležela Bůh ví kde má údajně až o 25% nižší proběh.
Re: PNEUMATIKY
Ahoj Manny ,
díky za doplnění těch Bridgestonek .
Snad to může někomu do budoucna pomoci .
díky za doplnění těch Bridgestonek .
Snad to může někomu do budoucna pomoci .
Re: PNEUMATIKY
Ahoj chlapi,
Ještě bych dal do placu,že je rozdíl mezi pláštěm na lité kola a na kola se špicemi,kde je ještě duše.Říkal mi to majitel pneuservisu Miro moto v Těšíně jak jsem tam nedávno přezouval předek.Už jsem se ho,ale nestihl zeptat proč,poněvač měl telefón a hned nato musel někam odejít.Ani nevím jestli,nebo jak je ten plášť označen jako bezdušový,nebo pro ráfek s duší.
Tož tak Zdar Star
Ještě bych dal do placu,že je rozdíl mezi pláštěm na lité kola a na kola se špicemi,kde je ještě duše.Říkal mi to majitel pneuservisu Miro moto v Těšíně jak jsem tam nedávno přezouval předek.Už jsem se ho,ale nestihl zeptat proč,poněvač měl telefón a hned nato musel někam odejít.Ani nevím jestli,nebo jak je ten plášť označen jako bezdušový,nebo pro ráfek s duší.
Tož tak Zdar Star
Re: PNEUMATIKY
TL - tubeless = bezdušová
TT - provedení pro použití s duší
Do pneumatiky TL není nic proti ničemu duši dát, ničemu to nevadí
TT - provedení pro použití s duší
Do pneumatiky TL není nic proti ničemu duši dát, ničemu to nevadí
Re: PNEUMATIKY
Díky Manny,
zase jsem o něco chytřejší.Nemyslel jsem,že to co platí u aut je i pro motorky.
Zdar Star
zase jsem o něco chytřejší.Nemyslel jsem,že to co platí u aut je i pro motorky.
Zdar Star
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
no ja s týmto tvrdením nesúhlasím ... zmení to jazdné vlastnosti - pneu sú zbytočne ťažké a vyššia zotrvačnosť takto rotujúcej hmoty mne osobne vadila pri brzdení aj náhlej zmene smeru jazdyManny píše:Do pneumatiky TL není nic proti ničemu duši dát, ničemu to nevadí
A netuším, či to s tým súvisí, ale pri takejto montáži som prednú pneu zodral na nulový dezén a zadná nebola ani z polovice ... inokedy to bolo vždy naopak, čo sa mi zdá aj z hľadiska bezpečnosti lepšie.
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
Re: PNEUMATIKY
Možná, ale to už "tochu" zabředáváme do teoretických a laboratorních podmínek Ty kupuješ gumy podle váhy? Já jako běžný uživatel při své oblíbené kochací rychlosti 70 - 80 km/h (a i kdybych jel 120 ) těžko poznám na vyváženém kole o 1 kg navíc. A myslím, že uvažovat o zvýšeném opotřebení vlivem duše navíc také není na místě, hledal bych chybu jinde, zvlášť pokud se přední kolo sjede takto razantně rychle proti kolu zadnímu.
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
To máš pravdu - pri jazde na kochačku, ani pri 120km/h po rovinke to nepoznáš, toš pre väčšinu z nás to môže byť lautr a mnoho aj tieto bezdušovky obúva s dušou na špicové kolesá. Viac ako TL - TT rozhoduje WW ... Ja som sa pokúšal pri výbere pneu zistiť aj ich hmotnosť, no na webe som nezistil nič a ani predajca mi na takýto dotaz neodpovedal - tak to skúšam sám - deriem piatu sadu rôznych pneu a šiesta je pripravená v garáži ... deriem to až kým sa na zadnej dezén úpne stratí a mením vždy obe naraz, preto moje údaje o dojazde 16 až 24 000 by boli irelevantné, ale TL-sky s dušou som mal len raz a vadili mi také nepríjemné protitlaky do riadítok v zákrutávh pri väčšej rýchlosti a pri prudšom brzdení alebo zastavovaní to malo tendenciu ísť skôr do šmyku. Dá sa na to zvyknúť, ale ja pokiaľ budem mať na výber, vždy budem montovať TT.
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
Re: PNEUMATIKY
Zajímavé! Já jsem k podobným závěrům nikdy nedošl páč jezdím stále s dušemi. Škoda, že jsme k tomuto tématu nedospěli už někdy před měsícem. Přezouval jsem obě kola a je pravda, že mě překvapilo jak dokážou být těžká když jsem je nesl. Nenapadlo mne však zvážit samotné nové pláště, škoda.
Napiš s jakými plášti máš jaké zkušenosti a kolik jsi na nich najel, doplním to do tabulky.
Napiš s jakými plášti máš jaké zkušenosti a kolik jsi na nich najel, doplním to do tabulky.
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
slúbil som, že raz napíšem obšírnejší článok aj s fotkami, no zatiaľ teda takto:
Drag Star 1100:
Dunlop D404 TT 20 000 km predná 1 zadná 2
Pirelli Route66 TL 16 000 km predná a asi 22 000 zadná ... známka obe 3
Maxxis M6011 ClassicWW TL 14 000 známka predná 2 zadná 4
Michelin Commander I. 24 000 km známka obe 1
Michelin Commander II. prvý dojem 1*
Triumph Thunderbird 1600:
Metzeler 9 000 km známka obe 1
a ešte som mal tú česť viezť sa na Fíšanovom DragStar1100 obutom na Metzeleroch a odjazdené mali tuším 12 000 km(ak sa mýlim, nech ma opraví) - tam to hodnotím na predná známka 3 a zadná známka 4
je zaujímavé, že na Triumphovi, kde je "tá istá" lenže nízkoprofilová bezdušová metzelerka sa dalo jazdiť perfektne .. na Drakovy s balónovým prevedením to bolo údajne prvých asi 6000km v pohode, no potom katastrofa - preto na svojej moto už tieto pneu ani nemám chuť skúsiť. Dunlopky boli počas celej životnosti v pohode, až úplne na konci, keď bola zadná bez dezénu to začalo podšmykovať a tie Michelinky boli zázračné - čím viac zodraté tým sa ešte akoby zlepšovali
Drag Star 1100:
Dunlop D404 TT 20 000 km predná 1 zadná 2
Pirelli Route66 TL 16 000 km predná a asi 22 000 zadná ... známka obe 3
Maxxis M6011 ClassicWW TL 14 000 známka predná 2 zadná 4
Michelin Commander I. 24 000 km známka obe 1
Michelin Commander II. prvý dojem 1*
Triumph Thunderbird 1600:
Metzeler 9 000 km známka obe 1
a ešte som mal tú česť viezť sa na Fíšanovom DragStar1100 obutom na Metzeleroch a odjazdené mali tuším 12 000 km(ak sa mýlim, nech ma opraví) - tam to hodnotím na predná známka 3 a zadná známka 4
je zaujímavé, že na Triumphovi, kde je "tá istá" lenže nízkoprofilová bezdušová metzelerka sa dalo jazdiť perfektne .. na Drakovy s balónovým prevedením to bolo údajne prvých asi 6000km v pohode, no potom katastrofa - preto na svojej moto už tieto pneu ani nemám chuť skúsiť. Dunlopky boli počas celej životnosti v pohode, až úplne na konci, keď bola zadná bez dezénu to začalo podšmykovať a tie Michelinky boli zázračné - čím viac zodraté tým sa ešte akoby zlepšovali
Naposledy upravil(a) ShrekDaniels dne 12 kvě 2012, 11:04, celkem upraveno 1 x.
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
Re: PNEUMATIKY
Tomu říkám obsáhlé zkušenosti. Na to je tabulka krátká
TT vs. TL a duše: možná právě ve výšce profilu je zakopaný pes rozdílného názoru při posuzování kvality pláště jednoho typu a značky, navíc ještě okořeněno použitím duše.
U vysokých profilů, které většina z nás používá jistě kromě styčné plochy a dezénu hodně záleží na kvalitě a provedení bočnic. S tím úzce souvisí i váhový index pneumatiky ke kterému je třeba při nákupu přihlížet. Já mám v TP uvedenou max. hnmotnost 528 kg. A jistě nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že s plně naloženou motorkou na dovolenou a ve dvou jistě pro nás není problém tento váhový limit překročit. Při zakoupení sice levnější pneumatiky, ale s nižším váhovým indexem lze pak už jen očekávat, že se bočnice pneumatiky začnou bortit. Na motorce se mi to nestalo, ale u auta z nedostaku zkušeností již ano.
TT vs. TL a duše: možná právě ve výšce profilu je zakopaný pes rozdílného názoru při posuzování kvality pláště jednoho typu a značky, navíc ještě okořeněno použitím duše.
U vysokých profilů, které většina z nás používá jistě kromě styčné plochy a dezénu hodně záleží na kvalitě a provedení bočnic. S tím úzce souvisí i váhový index pneumatiky ke kterému je třeba při nákupu přihlížet. Já mám v TP uvedenou max. hnmotnost 528 kg. A jistě nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že s plně naloženou motorkou na dovolenou a ve dvou jistě pro nás není problém tento váhový limit překročit. Při zakoupení sice levnější pneumatiky, ale s nižším váhovým indexem lze pak už jen očekávat, že se bočnice pneumatiky začnou bortit. Na motorce se mi to nestalo, ale u auta z nedostaku zkušeností již ano.
Re: PNEUMATIKY
Necítím se až tak fundovaný a schopný přispívat, nicméně: na Intruderovi, co jsem koupil, byly Avon Venom X, a ujel jsem na nich 20 tisíc km a ještě by vydržely. A ve všech krizových situacích (při kterých jsem škrtal o zem stupačkou nebo výfukem, za deště v členitém terénu, nebo za hustého deště při silnějším zmáčknutí přední brzdy - a to vždycky ve dvou) mne podržely. Takže bych klidně hodnotil za jedna...
Re: PNEUMATIKY
Ale řeším teď jiný problém - podle manuálu stáhnutého z K1400 mám guym foukat na 2,0 / 2,0 (při dvou 2,0 / 2,25), což jsem taky v podstatě dodržoval. Ne že bych kontroloval tlak v pneu před každou jízdou, ale když už, tak jsem to foukal vzadu na nějakých 2,3 - 2,4. A dneska mi chlápek při měření pneu nafoukal podle jeho tabulky na 2,4 / 2,9. A teď babo raď!? Každopádně jsem měl při jízdě na nových gumách divný pocit, že jsou ty gumy moc tvrdé a moc jsem se necítil. Ale možná je to jen otázka zvyku. Počkám, až je trochu ojedu, a pak s tím tlakem asi budu trochu experimentovat...
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
Nešpekuluj, tu máš údaje od výrobcu:
SUZUKI VS 1400 GLF, GLP (od 1987)
ME 880 Marathon Front 110/90 - 19 M/C 62H TL ME 880 MARATHON Front - 2 BAR
ME 880 Marathon Rear 170/80 B 15 M/C 77H TL ME 880 MARATHON - 2.3 BAR
Ak navyše to isté nájdeš na stránkach K1400 tak by som tomu veril ...
SUZUKI VS 1400 GLF, GLP (od 1987)
ME 880 Marathon Front 110/90 - 19 M/C 62H TL ME 880 MARATHON Front - 2 BAR
ME 880 Marathon Rear 170/80 B 15 M/C 77H TL ME 880 MARATHON - 2.3 BAR
Ak navyše to isté nájdeš na stránkach K1400 tak by som tomu veril ...
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
Re: PNEUMATIKY
Tak jsem v sobotu ráno upustil na 2,0 / 2,3 a hned jsem se cítil lépe, Jenže! V pneuservisu mi to v pátek večer fouknul na 2,4 / 2,9 a v sobotu ráno před ufouknutím jsem tam měl 2,2 / 2,5...
Re: PNEUMATIKY
A ještě malé hodnocení pneu služeb pana Kubína z Hlučína: cena pár korun pod nejlepšími cenami na netu, termín dodávky velmi dobrý - v pondělí jsem objednal a v pátek jsem už jel na přezutí, montážní práce dobré - bylo vidět, že ví, co dělá, ale na předním kole mi nasadil opačně jakýsi vymezovací kroužek a i když je to teď možná správně, tak to vypadá blbě, budu předělávat, přefouknuté gumy byť podle nějakých jeho tabulek - prý že je můj introš těžký...
Takže moje hodnocení 2-3, skoro bych řekl, že spíše 3+
Takže moje hodnocení 2-3, skoro bych řekl, že spíše 3+
-
- Příspěvky: 1881
- Registrován: 23 dub 2011, 00:08
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: PNEUMATIKY
K TL a TT. Pro duši lze použít TL, ale prý se musí dát do pláště klouzek, poněvadž vnitřní povrch pneu není tak hladký jako u TT a při prvním nafouknutí by se duše nemusela rozložit tak jak má.
Tlak v pneu u DG 1100. Zkušenost z dneška. Dle manuálu Dunlopku foukat vzadu pro 2 osoby na 2,5 atm. To jsem udělal. Po ujetí 30 km mi kolo hodně plavalo na nerovné cestě. Ufouknul jsem na cca 2,25 a kolem Ostravice (Hamry) v zatáčkách se to ani nehlo a pohoda. Tak nevím.
Tlak v pneu u DG 1100. Zkušenost z dneška. Dle manuálu Dunlopku foukat vzadu pro 2 osoby na 2,5 atm. To jsem udělal. Po ujetí 30 km mi kolo hodně plavalo na nerovné cestě. Ufouknul jsem na cca 2,25 a kolem Ostravice (Hamry) v zatáčkách se to ani nehlo a pohoda. Tak nevím.
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
Aloisi, to musela byť náhoda spôsobená vyjazdenými kolajami ... skrátka pozdĺžnymi nerovnosťami vozovky ... ak moto plavala, znížením tlaku v pneu to určite nezlepšíš - to skôr naopak.
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
nahodol som Commander II. ! moto doslova padá do zákrut sama - najšportovejšie pneu čo som doteraz na Drag Stare odskúšal.
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
Re: PNEUMATIKY
Já můžu říci, že podle mne ME jsou hodně choulostivé na nafouknutí. Já jsem nedávno měl na předku nafouknuto pouze na 2,2, podle doporučení má být 2,5. Zdá se mi, že po dofouknutí se motorka lépe vede i mám z toho lepšíí pocit.
Re: PNEUMATIKY
jinak co se týče Commander II, tak jen mohu potvrdit zkušenosti Shreka, mám ji sice jenom na zadku, ale fakt sedí a v zatáčkách navádí k náklonu.
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 dub 2011, 09:54
- Bydliště: Komárno (Slovensko)
Re: PNEUMATIKY
Manny .. poopravil som tie kilometrické údaje k hodnoteným pneu v mojom príspevku z 19.4. - môžeš to opraviť aj v tej tabulke ... na Maxxisoch som spravil len 14 000 a to už som bol vzadu bez dezénu a vpredu s 0,5 mm nepravidelne zjazdené ... začali sa tam tvoriť akoby jamy, hlavne na ľavej strane pneu. A opravil som aj kilometrický údaj na zadnú pirelli - tam som síce vyzul pri 16 000, no zadná bola ešte v dobrom stave - tak ju obul Majo na Draga - 650tku.
ccc24 - zážitok nemusí byť dobrý, hlavne že je intenzívny ...
Re: PNEUMATIKY
Metzelery půjdou dolů! Nejpozději na začátku příští sezony. Čas od času mi to ujelo pod prdelí a vždycky jsem to přičítal nějaké špíně na silnici, ale po včerejšku jsem si konečně řekl, že už ne. Ujelo mi to na vodorovném značení - na zebře, když jsem vyjížděl z rondlu. Žádná divočina, teplota 15 až 20 stupňů, slunečno, sucho. Takže už ne, i když vzorek je ještě hodně dobrý - najeto cca 12 tisíc a myslím, že ještě jednou 12 tisíc bych najel, ale přidávám se k ostatním, kteří ME 880 hodnotili špatně: přední 2, zadní 4 (i když nenapadá mne, co by musela dělat guma, aby dostala známku 5), doba používání půl roku (a jsou to nové gumy, žádné loňské nebo předloňské ležáky).
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16 črc 2012, 18:56
Re: PNEUMATIKY
Ahojte priatelia,
po dlhšom čase mi bolo aktivované konto, tak by som rád všetkých pozdravil a zároveň pridal svoju skúsenosť s pneumatikami.
Na Midnightstare 1300 som mal obuté od nova pneu Bridgestone Exxedra, vpredu 130/90 - 16M/C 67H, vzadu 170/70B - 16M/C 75H. Prezul som po najazdení 20 500 km, predná pneu mala ešte celkom v pohode vzorku, zadná pneu bola už v strede hladká a začínalo vykúkať na 1 mieste aj plátno - čiže už na hranici rizika. Väčšinu kilometrov som absolvoval s ľadvinkou. Na suchu som nikdy nezbadal, že by mi podšmykli a v daždi raz na železničnom prechode pri 60 km/h v miernom oblúku. Samozrejme beriem do úvahy moje menšie jazdecké skúsenosti a často opatrnejšie jazdenie, ale myslím že predné pneu znesú hodnotenie 1 a zadné 2. Prezutie ma na komplet vyšlo 250 EUR.
Milan
po dlhšom čase mi bolo aktivované konto, tak by som rád všetkých pozdravil a zároveň pridal svoju skúsenosť s pneumatikami.
Na Midnightstare 1300 som mal obuté od nova pneu Bridgestone Exxedra, vpredu 130/90 - 16M/C 67H, vzadu 170/70B - 16M/C 75H. Prezul som po najazdení 20 500 km, predná pneu mala ešte celkom v pohode vzorku, zadná pneu bola už v strede hladká a začínalo vykúkať na 1 mieste aj plátno - čiže už na hranici rizika. Väčšinu kilometrov som absolvoval s ľadvinkou. Na suchu som nikdy nezbadal, že by mi podšmykli a v daždi raz na železničnom prechode pri 60 km/h v miernom oblúku. Samozrejme beriem do úvahy moje menšie jazdecké skúsenosti a často opatrnejšie jazdenie, ale myslím že predné pneu znesú hodnotenie 1 a zadné 2. Prezutie ma na komplet vyšlo 250 EUR.
Milan
Re: PNEUMATIKY
Maarty, dalo by se z pneu vyčíst, kde jí vyrobili(zejména z té zadní)?Maarty píše:Metzelery půjdou dolů! Nejpozději na ...
Re: PNEUMATIKY
no a už jste narazili na nějaké ty zimní pneu, co by se daly obout na naše chopříky? na ty fotce na facebooku jsou nádherné drapáky, ale v obchodě jsem je neviděl
Re: PNEUMATIKY
to Manny,
Něco tady: http://www.pneunejlevnejsi.cz/info/udaj ... eumatikach
Made in.... - označní země výroby (toto označení ale vždy neznamená, že pneumatiky vyrábí daná země, v posledních letech je čím dál více běžné, že světové koncerny vyrábí pneu v různých částí světa, pneu je ale vyráběna podle stejných směrnic, technologií i procesů jako ve své mateřské zemi, většinou tak bývá na pneumatice pod zemí výroby i dodatek, kde byla pneu navržena - př. Engineered in Germany)
Něco tady: http://www.pneunejlevnejsi.cz/info/udaj ... eumatikach
Made in.... - označní země výroby (toto označení ale vždy neznamená, že pneumatiky vyrábí daná země, v posledních letech je čím dál více běžné, že světové koncerny vyrábí pneu v různých částí světa, pneu je ale vyráběna podle stejných směrnic, technologií i procesů jako ve své mateřské zemi, většinou tak bývá na pneumatice pod zemí výroby i dodatek, kde byla pneu navržena - př. Engineered in Germany)
Re: PNEUMATIKY
Pěkný den vespolek ,
stejně so myslím , že si budeme muset zvyknout na fakt ,
že drtivá většina zboží na sobě bude mít "made in China"
stejně so myslím , že si budeme muset zvyknout na fakt ,
že drtivá většina zboží na sobě bude mít "made in China"
Re: PNEUMATIKY
To Cmelda: Já vím, že to tak v čím dál větším měřítku je. Ale jsou ještě pláště(fabriky), které to na sebe prásknou konkrétně
Re: PNEUMATIKY
taky bych rád věřil, že kvalita je dána výrobcem a ne zemí, kde konkrétně se ta která pneumatika (nebo i jiné zboží) vyrábí...
Na to "made in ..." se na svých gumách kouknu asi až koncem týdne, jak se budu chystat na Bukvice - musím si k tomu lehnout, protože přes brašny a výfuk toho moc vidět není
Na to "made in ..." se na svých gumách kouknu asi až koncem týdne, jak se budu chystat na Bukvice - musím si k tomu lehnout, protože přes brašny a výfuk toho moc vidět není
Re: PNEUMATIKY
tak jsem si vzpomněl v Bechyni, že se kouknu na pneumatiku na toho výrobce, ale už na první pohled bylo jasné, že velkým písmem to určitě není a to malé jsem nedokázal rozluštit, zejména asi proto, že jsem se k tomu nedokázal dostatečně ohnout
Nicméně po celý víkend guma držela (docela) na mokrém, na listí, na jehličí, v blátě i na štěrku, ale to je možná hlavně tím, že jsem jel opatrně...
Nicméně po celý víkend guma držela (docela) na mokrém, na listí, na jehličí, v blátě i na štěrku, ale to je možná hlavně tím, že jsem jel opatrně...